torstai 17. tammikuuta 2013

Tyttöjen juttuja


1. Nukutko rintaliivit ylläsi? 
Ei, en. Huhhei.
2. Nautitko draamasta?
  Joo ihanaa! Siis leffassa tai telkussa. Mutta hyi, ei mun elämässä kiitos.
3. Oletko tyttömäinen tyttö?
Kyllä mä taidan olla.

4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
Mummo. Kai?

5. Pieni vai iso laukku?
Iso, ehdottomasti. Ehkä joskus pieni. Mutta silti vastaus on iso.

6. Oletko lyhyt?
Pitkä. Melkein 160 cm pitkä. Istuvilteenkin yli 120 cm pitkä.

 7. Miehen ihannepituus?
Ennen mä ajattelin, että 180. Mutta pah, ei sillä nyt niin väliä ole. Kunhan on mua pidempi. Mutta pitkän olis ehkä helpompi kantaa mua kuin vähemmän pitkän..?

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
Antaisin ablodit.

9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
Montakin.

10. Pukeudutko Halloweenina?
Aina haluisin, mutta en.

11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
Ei ole.

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
En mä tiedä. Ekana tulee mieleen laivahytin lattia, kenkien päällä. Johtui aivan siitä, että mun sänky oli vallattu. 

 13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
Ei, kai. No ei.
14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
Hyvin mahdollista?

15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
Joo kyllä kutsun. Ennen kutsuin vaan poikia, mutta musta on hauska kutsua joitain tyttöjäkin sukunimellä nykyään. Mulla on hirveen hyvä huumorintaju.

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
Ei varmaan yksikään.

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
Ei ole. Grr.

18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
Kaikki käy. Taas tähän voisin sanoa, että ennen ajattelin et tietenki tummat. Mutta aina ihastun vaaleisiin. Eli en vastaa mitään :D

19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
En.

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
Kyllä tietenkin.

21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
Eipä ole. Mä olen kovaa tekoa.

22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
No aivan tosissani en ole ajatellut. Tai no.. Mutta siis en.

23. Pidätkö elämästäsi?
Hetkittäin. Aina en, mutta aika usein joo. On mun elämä aika kivaa.. välillä :)

24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
Ei mulla sellasia. 
25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
En, mutta se olis kivaa. Tuolin kanssa vois joskus.

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
Nykyään tyttiksii.

27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
En muista. Vuodesta 08 tai 09 lähtien?
28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
Oon. Ala-asteella. Sain luvan.

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
Että jään aivan yksin.
30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
Olen.
31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
En mä tiedä. En kai. Pystyn unohtamaan ne jotka haluan. Mutta en kyllä halua unohtaa ketään.

32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
Joo! Uskon. 

33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
Eilen salitreenistä ja uimisesta.

34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
En. Tai kyllä, haluaisin päästä vaikuttamaan ihmisten mielipiteisiin ja asenteisiin.

35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
Kyllä.

36. Kajaali vai ripsiväri?
Ripsari.

37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
Tuota.. pakko myöntää. En tiiä mikä on Dooney & Bourke? Eli pakko kai sitten valita Luikkari.

38. Hame vai housut?
Housut, mulle ei sovi hame. Koska istun tuolissa.

39. Sukkahousut vai leggingssit?
Leggingssit. Ainoat oikeat housut. En käytä muita, juoksuhousujen lisäksi. Haha.

40. Huppari vai takki?
Huppari. Lämmin ja pehmeä sellainen.

41. Korkkarit vai tennarit?
Tennarit. T: Minä, joka omistan noin kymmenet tennarit.

42. Suorat vai kiharat hiukset?
Kumpiki, mut suorat silti.

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
Ei kumpikaan. Ei mulle.

44. Kännykkä vai iPod?
iiiK. Kännykkä niin saan soiteltua.

45. Smoothie vai latte?
Smoothie!!

46. Dieetti vai normaali limsa?
Ei väliä, kunhan hiilihappoja löytyy. Kaikki käy.

47. Timantteja vai helmiä?
Timantteja. Ja helmiä..

48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
En mä tiedä? Miksii?

49. Huulikiilto vai huulipuna?
Puna.

50. Perhe vai ystävät?
Perhe. Mutta kun haluan myös ystävät. Liian vaikeita kysymyksiä. Hei mun ystävät on osa mun perhettä.

51. Manikyyri vai pedikyyri?
Manikyyri.

52. Rauha vai rakkaus?
Rakkaus mulle, rauha maailmalle.


53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
Arskat. Paitsi että ne ei sovi mulle. No kuitenkin ne.


Kysymyksiä miehistä:


Hauska vai vakava?
Ennenkaikkea hauska. Koska mäkin oon niin kamalan hauska. Mutta kyllä täytyy osata olla myös vakava.

Söpö vai seksikäs?
Ääää söpö.

Tummat vai vaaleat silmät?
Tummat.

Pitkät hiukset vai lyhyet?
Lyhyet. En haluais letittää miehen hiuksia. Iyh.

Kiharat vai suorat hiukset?
No ei nyt väliä, mutta suorat ehkä.

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
Kummastakin taidosta mulle tulis vähän vaivaantunut olo. Mutta jos pakko valita niin mielummin hyvä laulaja.

Tupakoitsija vai ei?
Ei todellakaan tupakoitsija.

Kiltti vai paha poika?
Ihana ja kiltti.

Parta tai viikset vai ajeltu?
Viikset :{ No ei. Ajeltu mielellään.

Nuorempi vai vanhempi?
Vanhempi!!

Näin aika monissakin blogeissa tän kyseisen kyselyn. Musta se oli aika kiva, joten päätinpä tehdä itsekin. Hiukan vaihtelua mun pyörisjuttuihin. Mutta ei, en siis todellakaan aio luopua niistä. Tottakai rpakkaus siis perustuu kaikille pyörisjutuille, mutta ehkä joku pitää pienestä vaihtelusta, mun lisäksi siis. Toivottavasti ainakin. Meinasin kyllä ensin kirjoitella hiukan urheilugaalan tuloksista, mutta njäh. Sitä on pohdiskeltu ja arvosteltu jo niin monissa paikoissa etten nähnyt mitään järkeä kirjoitella siitä. Kaikki voivat kyllä veikkailla mun mielipidettä lopputuloksesta.

 Kuvat postaukseen ovat viime kesältä. Hiukan piristystä tähän ihanaan talveen.
Haastan kaikki kyselystä innostuneet tekemään sen! En osaa nimetä ketään/mitään blogia tekemään tätä. Valitettavasti nyt ei tällä kertaa muuta. Jääkääpä odottelemaan seuraavaa tekstiäni. Hyvää alkavaa loppuviikkoa!

xoxo, Jassu

23 kommenttia:

  1. Onks sun mielestä Leo-Pekka Tähti söpö :D :)

    VastaaPoista
  2. Miksi pääosin legginsit? Jos ei hame niin entä shortsit? Miksi tennareissa vetää ja mikä niiden merkkinä? Kiva postaus. Pyörisasenne on hyvä, vaikka ihan enemmän kuvineen. Joskus on niin vaikea uskoa sen olevan osa sinua, se palauttaa aina todellisuuteen. Ne kuvat pysäyttää ja näyttää, että siinä voi olla tosi nätti. Kyllä se kuitenkin tekee pikkumutkia matkaan ihan arjessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Legginssit siksi koska mun jalat on niin säälittävän ohkaset, että kaikki muut housut on rumat lörpöt. Ja legginssit on kaikista helpoimmat pukea päälle. Ei shortsitkaan, mun jalat on niin rumat etten halua esitellä niitä shortseissa. Yöshortsit kyllä käy. Tennareista mä oon aina tykännyt. Ne sopii mun mielestä lähes kaikkien vaatteiden kanssa, niitä sa niin monissa eri väreissä, jopa eri pituisilla varsilla ja ne on kaikenlisäksi helppo sujauttaa jalkaan. Converset on parhaat, mutta muutkin käy.
      Valitettavasti mulla vaan on aika harvoin kuvia, joissa pyöriskin näkyy. Sillä lähes aina kuvaan itse kaikki kuvat. No kyllä, tuoli tuo pikkumutkia arkeen. Mutta kaikkeen tottuu ja kaikkeen sopeutuu. Elämä on..
      Kiitos :)

      Poista
    2. Voisit kysyä Lauralta, onko ihan noin... Ettet olisi liian itsekriittinen. Olet niin vietävän söde. Että helteellä sen mukaan.

      Poista
    3. Keltähän kaikista Lauroista :D Eiih ei jalkoja näkyviin..

      Poista
  3. Täällä on ainakin yks poika, joka innostu lukemaan tämän tuon tyttöjen juttuja otsikon takia... Tai luenhan minä nämä muutkin sun jutut mut rupes kiinnostaan enemmän, haha ;D Sitäpaitsi tälläset "ei pyöris jutut" on ihan piristäviä tänne väliin. Sun blogia on kiva lukee, tää on sellanen päivän piristys aina, kiitos siitä! :)

    T. Yks vaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahh, jee edes joku poika uskaltautu lukemaan tän :D Kiitos kommentistas!

      Poista
  4. Eiköhän täällä poikia(ei miehiä toki) pyöri, tottakai meitä kiinnostaa nukutko rintaliivit päällä ja onko persettä hiblailtu.

    VastaaPoista
  5. Mä oon miettinyt sitä, että missä asennossa nukut? pystytkö vaihtamaan asentoa kuinka makuulla, siirrätkö käsillä jalkojasi vai oletko selällään tai mahallaan..? Pystytkö liikuttamaan lantiotasi? Olet kyllä tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selällään mä pääasias nukun. Joskus kyljellään. Siirrän käsillä jalkoja, hiukan pystyn liikuttamaan lantiota. Kiitos :)

      Poista
  6. "8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
    Antaisin ablodit.'"

    Tää oli hyvä! :D :D

    VastaaPoista
  7. Voisitko ajatella postausta Kurkistus mun jääkaappiin? Se ei ehkä rikkoisi sinun ruokavalio juttua, mutta kertoisi meille kuitenkin jotain. Etenkin, jos et tekisi sitä viikonlopun jälkeen maanantaina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm enpäs oo aiemmin tollasta miettinyt. Mutta en ainakaan heti tyrmää ideaa!

      Poista
  8. Ai mitenniin ei sovi hame?? Hei vitsi kuule nainen, sulle vois sopia älyhyvin semmonen laskeutuvaa kangasta oleva maxihame! Peittäs ne jalat, jos niitä stressaat, mut ois vaihtelua housuille, näyttäis varmaan tosi kivalta ja sopis sun tyyliinkin :))

    Ps. Ihana blogi, ihana asenne!

    - Tuuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota maxia voisin jopa harkita!
      Kiitos paljon :)

      Poista
  9. Tykkäät ilmeisesti kuvailla paljon, joten sellanen postaus olis kiva missä voitais toivoo sua kuvaa erilaisia juttuja sun elämästä, tavaroista jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä tykkään. Kiitos ideasta! :)

      Poista
  10. "Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?"
    - Antaisin ablodit :DD

    Ihana, nauroin tuolle vaikka kuinka kauan :D Sulla on niin loistava asenne!

    VastaaPoista
  11. Maailma on ihmeellinen paikka. Etsin kuvia aurinkolaseista ja päädyin tänne tyttöjen juttuihin.

    Ja olen nyt lueskellut näitä tekstejä ja unohtanut kokonaan sen mitä mun piti alunperin tehdä. Kirjoitukset kosketti mua.
    Elämässä tulee onnistumisia ja epäonnistumisia, jotkut vaikuttavat vähemmän ja jotkut enemmän. Tärkeintä on se, miten elämän tilanteisiin asennoidutaan. Vähän kuin sammakko rumalla asenteella ei muutu komeaksi prinssiksi vaikka kuinka suukottelisi.

    Kiitos teksteistä, mielenkiinnolla jään seuraamaan lisää :)

    VastaaPoista